pondělí 26. srpna 2013

Háčkovaná bekovka NÁVOD

Protože se mi množily dotazy podle čeho jsem tuto bekovku háčkovala,rozhodla jsem se sepsat návod.

Háčkovala jsem ze 100% merina bez superwash úpravy
Háček č.3

Do stahovacího kruhu jsem si uháčkovala 15DS
2.řada do každého DS z předchozí řady 2DS (30DS)
3.řada do každého 3DS 2DS
4.řada do každého 4DS 2DS
5.řada do každého 5DS 2DS
6.řada do každého 6DS 2DS
7.řada do každého 7DS 2DS
8.řada do každého 8DS 2Ds
9.-xtá řada do každého DS 1DS Řad si uděláte tolik kolik potřebujete,aby byla čepička dlouhá tak jak chcete. Práci ukončíme
kšilt
1. řada - připojit přízi do 20. očka od švu čepice, KS do stejného očka, PDS do dalšího, 2 DS do dalšího, *DS do dalšího, 2 DS do dalšího, od* opakovat 4x, dále PDS, do dalšího KS, 1 ŘO a otočit
2. řada - KS, PDS, 2 DS, *DS, 2 DS, od * opakovat 8x, PDS, KS, ukončit


Pásek nad kšiltem: Uháčkujeme si tolik ŘO Aby byl o trochu delší jak kšilt a potom jen do 1ŘO dáme 2DS potom po jednom DS a do posledního oka 3DS a zase jedem po jednom a na komci PO a mámer hotovo.Ještě přišijeme k čepce na dva knoflíky nebo i bez nich    

Žádné komentáře:

Okomentovat