čtvrtek 16. května 2013

Domácí jar a tekuté mýdlo

Dnes bych se s vámi chtěla podělit o svůj objev :-D mám z toho ohromnou radost a pořád hledám další a další recepty a zkouším to na vlastním těle a potom teprve vám dám recept :-) dnes jsem dělala domácí jar

Postup pro domácí jar:
3 hrnky horké vody
1 hrnek tekutého mýdla ( já si udělala své vlastní olivové )
2 lžišky práškové sody na praní
2 lžičky octa
a já jsem si dala citrusový eterický olej 

Nejdříve si vyrobíme tekuté mýdlo:(dáme vařit 1hrnek vody.Při bodu varu odstavíme z plotny a dáme do něj najemno nastrouhanou 1/4 kostky mýdla (použijte aké se vám líbí).Jak začne mýdlová voda chládnout,tekuté mýdlo začne tuhnout.Pokud vám stuhne moc opět zahřejte a přidejte vodu pokud stuhne málo přidejte naopak mýdlo.Každé mýdlo se chová jinak a proto je na každém z vás si to upravit podle sebe.)

Po té co jsme si připravily mýdlo si smýcháme mýdlo-sodu-ocet a nakonec přilijeme horkou vodu.Vše spojíme a necháme vychladit.Při chládnutí občas promýcháme a máme hotovo.
No řekněte není to jednoduché :-) a podstatně levnější než komerční značky.Sklenice jsou úžasně lesklé a takové jak z myčky nemastné a luxusní :-)
Ať vám jar krásně slouží

2 komentáře: