pondělí 20. května 2013

tělový kondicionér s mandlovým peelingem

V pátek jsem si vyráběla domácí tělový peeling a drcenými mandlemi.Mám pořád suchou kůži ať se mažu čímkoli a tak jsem zapátrala ve svých starých sešitech a na internetu a dala pár rad a věcí dohromady a první vlaštovka je na světě a opravdu dokonalé mazání a po třech dnech mi zmizela i má věčně suchá kůže  a je pěkně vláčná.Recept stojí za to ho vyzkoušet je to jednoduché a každý si může doma vyrobit.

Potřebujeme:  30g včelího vosku(dá se získat rozkuštěním svíčky ze včelího vosku)

                        30g slunečnicového oleje 
                        33g bambuckého másla (lze pozžít i kokosové nebo kakaové máslo-seženete běžně na internetu )
                        1 lžička škrobu 
                       10ks rozsekaných mandlí 
                       5-10 kapek vanilkové vůně nebo jiné oblíbené esence 
ze surovin máme vše a teď si nachystáme zavařovací sklenici (7dc) kuchyňskou váhu,vodní lázeň (kastrol s vodou) se lžící a formičky.

Postup:1.Vosk,olej a máslo vložíme do sklenice

 a dáme do vodní lázně.
Zahříváme tak dlouho dokud se nám nerozpustí všechny složky (včelí vosk trvá nejdéle ) ,Až se nám to krásně rozpustí,sundáme z plotny a přidáme škrob (rozmícháme hrudky)
a nakonec vmícháme mandle (kdo chce může použít kokos-rozemleté rýžové otruby atd.)
Poté směs vlijeme do formiček(můžeme použít formičky na led nebo nějaké plastové od másla atd.)
a necháme stuhnout.
Můžeme pro urychlení dát do ledníce.Nakonec jen vyklopíme z formiček a můžeme vesele používat.
Kostičky kondicionéru uchovávám v lednici a jestly se chcete zeptat jak se používá? Dám vám návod :-D 

Po sprše či koupeli vezmu kostičku a přetřu si tělo a je hotovo :-D 

Vyzkoušejte a napište mi své zkušenosti budu za ně moc ráda a pokud si netroufáte si to namíchat a toužíte po takovém kondicionéru ráda vám ho namíchám já. Stačí se jen ozvat. :-D 

PŘEJI PŘÍJEMNÉ CHVÍLE PO KOUPELI

Žádné komentáře:

Okomentovat